top of page

ECTreehouse.org Group

Public·36 members

[STRÖM] Sverige U21 mot Moldavien U21 på tv 13/10/2023

för 11 timmar sedan — Sverige U21 – Moldavien U21. 18:00. U21-EM. BIK Karlskoga – Västerviks IK. 19:00. Hockeyallsvenskan. Djurgårdens IF – IFK Norrköping. 19:00.

– Det är en bra fråga. Landslagsfotbollen handlar väldigt mycket om att göra resultat. Det är väldigt stor skillnad mellan att spela mot Frankrike eller Gibraltar, säger Daniel Bäckström. Vi ska välja den fotbollen som ökar chansen att vinna den enskilda matchen. – Men det är viktigare att pricka vad spelarna är bra på än vad de tycker och tänker. Foto: Mathias Bergeld / Bildbyrån”Vill ha bollen mer”Vad är dom bra på? – Alexander Isak, Svanberg, Gyökeres, Dejan, Hjalmar Ekdal, Emil Holm och de som kommer från U21 är uppvuxna i klubbakademier och skolade annorlunda jämfört med 80-talisterna. [[DIREKTSÄNDNING>>]>>] Sverige U21 Moldavien U21 på tv för 11 timmar sedan — [DIREKTSÄNDNING>>]>>] Sverige U21 Moldavien U21 på tv directe 13 golggotmánu 2023 16 mars 2022 — Sverige U21. Moldavien U21. U21 EM-Kval. Precis som jag har gjort med många andra spelare, oavsett vad de har för bakgrund, Foto: Petter Arvidson / BildbyrånPratat om de som kan välja– Jag frågade även om hans dubbla medborgarskap och hur han resonerade kring landslagsspel. Han tackade ja till Bosnien när han fick en kallelse därifrån. När han inte fick spela kontaktade jag honom igen – och nu är han här. Det ska bli väldigt spännande att se honom. Han är en talangfull mittback och skolas i Italien nu. Är det ett trendbrott, att spelare går den här vägen i stället för till andra landslag än det svenska? – Han är inte den förste, men jag förstår att det blir uppmärksammat. Jag tror på att kommunicera med spelarna och visa intresse för deras karriärer. Daniel Bäckström kan de blivande A-landslagsspelarna i U21 och deras kvaliteter och tankar. Hur mycket bollar förbundet med dig kring kravspecifikationen för en ny förbundskapten för A-landslaget? – Ingenting. Inget om framtida spelfilosofi, inriktning, taktik? – Det har jag inte förväntat mig. Det är för tidigt i processen än. Tabell Grupp A 5 Senaste Ma V O F GM-IM P 1 Norge U21 0 7-0 3 2 14-0 6 Irland U21 6-2 0-0 Italien U21 2-0 4 Lettland U21 0-7 2-7 5 Turkiet U21 0-2 2-3 2-5 San Marino U21 0-5 0-12 Grupp B Spanien U21 1-0 6-0 Ungern U21 3-0 5-0 Belgien U21 Skottland U21 0-1 Kazakstan U21 0-3 Malta U21 0-9 Grupp D Polen U21 4-0 Bulgarien U21 1-1 2-1 Tyskland U21 Kosovo U21 2-6 Estland U21 1-2 1-4 Israel U21 Grupp E Albanien U21 3-2 5-3 Schweiz U21 Montenegro U21 Rumänien U21 Finland U21 Armenien U21 1-3 Grupp F England U21 9-1 12-1 Ukraina U21 Nordirland U21 Luxemburg U21 0-6 1-6 Serbien U21 1-9 3-9 Azerbajdzjan U21 Grupp G Portugal U21 8-0 Grekland U21 Färöarna U21 4-6 7-8 Kroatien U21 4-2 Andorra U21 3-7 Belarus U21 2-8 2-2 4-10 Grupp I Wales U21 5-4 Danmark U21 4-3 Island U21 Tjeckien U21 Litauen U21 3-5 Lagens form 18:00 8/9 Kval till U21-EM - Grupp C 0 - 1 17:00 19/6 0 - 5 12/9 18:30 3 - 0 13:00 15/6 1 - 3 Lagens statistik i Kval till U21-EM Sverige U21 Hemma Borta Totalt Spelade matcher Vunna matcher Oavgjorda matcher Förlorade matcher Gjorda mål Gjorda mål per match 0, 00 5, 00 2, 50 Insläppta mål Insläppta mål per match 1, 00 0, 50 Insläppta och gjorda mål per match 3, 00 Moldavien U21 1, 50 2, 00 1, 67 3, 50 2, 67 Målstatistik för Sverige U21 och Moldavien U21 Räknar vi antalet gjorda mål per hemmamatch i Kval till U21-EM så har Sverige U21 ett genomsnitt på 0, 00 per match, på totalt 1 matcher. Sverige U21 på TV och stream idag | Kanal och spelschema Komplett spelschema för Sverige U21 på TV och stream. Fullständig TV-tablå med kommande matcher för Sverige U21 på TV idag | tvsporten.nu! Lecce-mittbacken var i september på plats och med i Bosnien och Hercegovinas U21-trupp men utan att ta plats i matcherna eller på bänken. Nu verkar Smajlovic göra en omvänd flytt jämfört med spelare som Anel Ahmedhodzic och Sead Haksabanovic som gick från svenska ungdomslandslag till spel för Bosnien respektive Montenegro. – Via min bakgrund i Umeå hörde jag talas om Zinedin redan i våras, att han var väldigt bra i Täby i norrettan. Jag visste vem han var när han blev klar för Lecce så jag ringde och pratade med honom, gratulerade till flytten och flaggade för att jag skulle hålla koll på honom. 00 gånger pengarna. Spela på de bästa oddsen med BetOmaten Är du intresserad av att betta på denna match och även fler matcher så kan du med fördel använda vårt verktyg BetOmaten. Tryck på för att lägga till ett odds och för att kombinera odds från flera bettingsidor. Jämför oddsen på denna sida Vi listar de bästa oddsen på Sverige U21 - Moldavien U21 på denna sidan, så att du själv kan jämföra vilket eller vilka spelsidor du bör välja för att vinna så mycket som möjligt på de pengar du satsar. Sverige U21 - Moldavien U21Falcon Alkoholfri Arena 23-10-13 18:00Kval till U21-EM Grupp C Domare: T. Farrugia Cann Stad: Falkenberg Underlag: Gräs Kapacitet: 6214 100 kr riskfritt spel på Sverige U21 vs Moldavien U21! Regler och villkor gäller, 18+, spela ansvarsfullt www. stodlinjen. se, gäller endast nya kunder hos Unibet. Spela riskfritt på matchen för 1500 kr! Regler och villkor gäller, 18+, spela ansvarsfullt www. se, gäller endast nya kunder hos Expekt. Odds för Sverige U21 - Moldavien U21 Oddsen uppdaterades 2023-10-13 10:44:32. Vi reserverar oss för eventuella avvikelser. Matchfakta och matchinfo Avspark 23-10-13 18:00 Den 13/10 kommer Sverige U21 att möta Moldavien U21. En match som spelas i Kval till U21-EM och som drar igång vid klockan 18:00. Sverige U21 - Moldavien U21 speltips På vissa matcher plockar vi fram odds tips som är fria att använda. Saknar fyra stjärnorDet yngre blågula landslaget får i de här matcherna klara sig utan skadade nyckelspelarna Roony Bardghji, Jacob Ondrejka och Jusef Erabi. Hugo Larsson är med A-landslaget i stället. Men på plats i Falkenberg är Williot Swedberg, Yasin Ayari, Mayckel Lahdo, Armin Gigovic, Sebastian Nanasi – och debutanten Lucas Bergvall som kallats in som sen ersättare för Bardghji. Det finns stora förhoppningar på den här generationen. Är den motiverad? – Flera har kommit en bit i sina karriärer. Sverige U21 - Spelschema, Trupp & Nyheter Här hittar du spelschema, tabell, spelartrupp, resultat och nyheter för Sverige U21.Fotbollskanalen - för dig som älskar fotboll. (((LIVESTREAM TV>))) Sverige U21 mot Moldavien för 11 timmar sedan — (LIVESTREAM TV>))) Sverige U21 mot Moldavien U21 titta på matchen 13 golggotmánu 2023 för 4 dagar sedan — Som första spelare född 2006 är ... Jag är tillgänglig om det behövs. Är du aktuell att ta över A-landslaget? – Det är det finaste jobbet som finns. Jag trivs otroligt bra i rollen som U21-förbundskapten, jag vill se hur långt den här kullen kan nå. Jag har varit i det jobbet i knappt ett år. Jag vill vara här, säger Bäckström. Med Janne Anderssons farväl, men även avslutet för mångårige assistenten Peter Wettergren som funnits kring A-landslaget sedan 2011, blir det mycket nytt i landslagsledningen. Kommer förändra landslagets spelsättNär Sportbladet intervjuar tio U21-spelare och bland annat frågar om med vilken inriktning Sverige ska spela med framöver så svarar nio av dem likartat ”offensiv, possession-inriktad, framåtlutad, underhållande fotboll”. Borde det finnas med kring spelfilosofi och val av förbundskapten? Att lyssna på det. Truppen till U21-landslaget – Senaste nytt om EM-kvalet i Här är Sveriges trupp som möter Moldavien i träningsmatch och Belgien i ödesmatch i EM-kvalet. Den viktiga matchen spelas 20.45 16 oktober. Målvakter: Viktor ... Moldova U21 live resultat, H2H och uppställningar Sverige U21 kommer spela mot Moldavien U21 den 13 okt. 2023 kl. 16:00 . Matchen är en del av U21 EURO, Qualification, Group C. Currently, Sverige U21 rank ... Här är Sveriges startelva i matchen mot Moldavien för 1 dag sedan — 18:00 Sverige U21 - Moldavien U21 U21 EM-kval. TV4 Play Premium · TV4 Sportkanalen. 18:30 Nürnberg - Hoffenheim Bundesliga damer. Viaplay. 19:00 ... Därför är det en tidig måste-match för U21-landslaget under fredagskvällen i Falkenberg mot Moldavien i en grupp där favoriten Nederländerna redan tagit tre segrar. Ettan och de tre bästa grupptvåorna går direkt till U21-EM-slutspelet 2025. Sex tvåor spelar playoff. – Vi gjorde ingen usel match mot Nordmakedonien men det var ett dåligt resultat. Det finns en stor revanschlust. Vi ska visa att vi kan bättre, säger förbundskaptenen Daniel Bäckström när han slår sig ned med Sportbladet i lobbyn vid uppladdningen på Falkenberg Strandbad. Hur många matcher har man råd att förlora på hemmaplan? – Det är klart att av tio matcher så är det kanske en eller max två. Efter matchen mot Moldavien väntar bortamöte med Georgien på tisdag. Två segrar är sannolikt ett måste för att chansen att nå direktplatser till U21-EM ska finnas kvar. – Vi ska veta vilka spelare som är aktuella och som har möjlighet att representera flera länder. När det närmar sig ett skarpt läge så ska vi visa att vi tänker på dem och den situationen. Vi försöker vara pro-aktiva, vi försöker kommunicera utan att lova någonting. – Väljer spelare att spela för något annat land Sverige vill vi känna att vi har gjort det vi har kunnat för att visa vårt intresse. Janne Andersson och de runt herrlandslaget är med i den dialogen men i praktiken kanske det rör mer spelare från U21 och nedåt. Foto: Petter Arvidson / BildbyrånInte diskuterat Janne-efterträdareJanne Anderssons tid som förbundskapten för A-landslaget är snart över. Fotboll: UEFA U21 EM-Kval 2025 - Moldavien När sänds Sweden - Moldova på TV? Här kan du se tiderna och kanalerna Fotboll från Falcon Alkoholfri Arena där Sverige ställs mot Moldavien i kvalet till U21- ... Det finns en hajp runt dem som är motiverad. Efter en förlust som mot Nordmakedonien så är det lättare att ifrågasätta om kvaliteten finns där på riktigt. Men se på truppen, säger Daniel Bäckström och fortsätter:– För att bli uttagen i U21-landslaget så behöver man spela kontinuerligt i ett topplag i Skandinavien, vara ordinarie eller återkommande inhoppare i en topp 8-liga eller inhoppare i en topp 5-liga. Det finns en kvalitet i gruppen som enligt min bedömning är tillräckligt bra för att vi ska kunna lösa kvalet. Foto: Petter Arvidson / Bildbyrån35-årige Bäckström, tidigare bland annat assisterande tränare i Malmö FF och i två år huvudtränare i Sirius innan förbundskaptensuppdraget, har också tagit ut kometen Zinedin Smajlovic, 19, i truppen. U21 EM-Kval: Sverige - Moldavien Fotboll från Falcon Alkoholfri Arena där Sverige ställs mot Moldavien i kvalet till U21-EM. Kommentator: Peter Backe. TV4 Sportkanalen. HemTVKategorierLogga ... Sverige U21 mot Moldavien U21 på tv directe 13/10/2023 Ström för 11 timmar sedan — Sverige U21 mot Moldavien U21 på tv directe 13/10/2023 Strömning Spela live hos X3000. Fotbolls-EM 2024. 18:00. Sverige U21 – Moldavien U21. Fotboll: U21 EM-kval Sportkanalen fredag 13 okt kl 17:50 U21 EM-Kval: Sverige - Moldavien. Fotboll från Falcon Alkoholfri Arena där Sverige ställs mot Moldavien i kvalet till U21-EM. Kommentator: Peter Backe. Följ ... Sverige U21 mot Moldavien U21 titta på matchen 13 för 11 timmar sedan — Sverige U21 – Moldavien U21. 18:00. U21-EM. BIK Karlskoga – Västerviks IK. 19:00. Hockeyallsvenskan. Djurgårdens IF – IFK Norrköping. 19:00.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page